miércoles, 12 de octubre de 2011

Comença a Vallter 2000: 2150 mt
Desnivell: 554 mt
Temps de durada només pujada: 1,30 hores
Dificultat: Moderada (cal esta una mica en forma)

Vallter i 3 pics 7        Som el dia 6 d'octubre del 2011, arribem al parking de l'estació d'esqui de Vallter 2000 a les 8 del mati, el termometre marca 6º, però el dia presenta molt maco i sembla ser que farà bon temps.
       Ens encaminem cap al derrera de les instal-lacions on i trobem el cami que ens portarà fins al coll de Mantet, aqui es el limit de Catalunya amb França. Fins aqui la pujada es bastant pronunciada i cal
 una mica d'esforç per arribar-hi. Continuem un trocet més on quedem una mica arraserats del vent i
parem per esmorçar i descansar una mica.
       Hem fet el primer tram, a partir d'aqui va planejant una mica fins  que començem l'ultim tram que
ens portara al cim sense gaire dificultat. En arribar adalt descansem una mica des d'aqui las vistes son
inmillorables i més amb aquest cel tant despejat.

Vallter i 3 pics 1     Decidim fer la tornada per un altre lloc i aixi la ruta sera circular.
   Ens encaminem doncs cap al Petit Puig de 2690 mt que hi arribem en poc més de 15 mn, a continuacio tot anar cresteijant arribem al Puig d'Ombriaga 2639 mt i baixem fins al coll de la Geganta
2604 mt i d'aqui a les pistes d'esqui es un moment, per acabar d'arribar al parquing on i trobem el cotxe, ens canviem i marxem cap a casa son les 12 del migdia.
Ha estat una bona excursio i molt recomenable