sábado, 1 de agosto de 2009

25 de juliol de 2009

Avui hem decidit pujar el PUIGLLENÇADA una muntanya ubicada al Bergadà i amb una altura de 2409 m. Sortim de casa a les dues del migdia,ens encaminem cap a Bagà i d’aquí fins a Coll de Pal 2009 m que s’hi pot arribar amb cotxe, el deixem i comencem l’ascens, la muntanya esta plena de bestiar ja que la pastura a la muntanya, degut a les intenses nevades es molt abundant. Es pot envestir la pujada per qualsevol lloc ja que no hi ha camí marcat, la pujada la fem en 50 mn, en arribar a dalt hi trobem un monòlit i petit pessebre que fan companya a un gran repetidor de tv, desprès de berenar i descansar vam començar el descens que va ser de 30 mn la dificultat es poca. No cal dir que les vistes son excepcionals, tota la zona es molt visitada i hi trobem uns quans refugis, miradors, etc.. Hem arribat fins a Gisclareny que esta situat a 14 kms de Baga, pel camí hi trobem varis llocs “Àrees recreatives” on s’hi pot passar el dia, hi ha barbacoes i taules i en algun lloc fins i tot et pots remullar els peus